Klacht Infomedics: Infomedics heft incassokosten op via Automatisch geïncasseerde nota's.

cohaba

Infomedics doet aan oplichtingspraktijken!

Een nota die via eenmalige automatische incasso was betaald en afgehandeld is door dit bedrijf opnieuw opengezet en verhoogd met incassokosten.

Nu is het algemeen bekend dat bedrijven zoals Infomedics er zijn om als verkapt incassobureau mensen uit te melken. Maar dit slaat echt alles. Een betaalde en nota verhogen met € 19,50 incassokosten is pure oplichting en arrogantie van de bovenste plank.

Ik snap niet dat tandartspraktijken zoals GROEPSPRAKTIJK TANDHEELKUNDE HARLINGEN zijn goede naam zo te grabbel gooit door met zo'n malafide partij in zee te gaan.

1- Incassokosten laten vervallen en nota weer afsluiten
2- Excuusbrief sturen
3- Zorgverlener Groepspraktijk Tandheelkunde Harlingen op de hoogte brengen dat Infomedics de administratie niet op orde heeft.

Infomedics
    Geachte heer Ballt,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij hebben uw klacht besproken en u uitleg gegeven wat zich met u rekening heeft voorgedaan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Melissa de Boer
    Infomedics
    cohaba
    Klacht is naar tevredenheid opgelost. Complimenten voor de goede en snelle afhandeling

Ook een klacht indienen over Infomedics?