Opgelost door Infomedics: InfoMedics schakelt ten onrechte incassobureau in en weigert de incassokosten terug te betalen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 382261
Gebruiker
Python#179
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zonder voorgaande berichtgeving heeft InfoMedics het incassobureau CMIB ingeschakeld die 40 euro incasso kosten heeft gerekend. Volledige rekening met incassokosten door mij betaald. Brief en emails (over terugbetaling incassokosten)vanaf 3 juli 2019 zonder result: InfoMedics verwijst naar CMIB en die reageert niet. Verschillende buren hebben eveneens problemen met niet aangekomen InfoMedics post (via Sandd). Één van hen heeft de incassokosten ondertussen wel terug (!?) InfoMedics gaat in zee met een niet betrouwbare postbezorger en wendt de problemen af op incassobureau en de particuliere klant. Weet iemand een tandarts in Amstelveen die niet gebruik maakt van InfoMedics: a unique selling point ;)

De oplossing

Ik wil dat InfoMedics de incassokosten direct terugbetaald.

1 reactie

  1. Auteur
    Infomedics
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer Oostdijk,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij hebben uw klacht besproken en zijn tot een passende oplossing gekomen.

    We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijk groet,

    Christy Cyrus
    Infomedics

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Python#179
Datum
Uiteindelijke oplossing
Incassokosten en rente zijn inderdaad terugbetaald. Jammer dat het nodig was om Klachtenkompas in te schakelen, maar prettig dat dit dan uiteindelijk werkt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen