Opgelost door Infomedics: InfoMedics schakelt ten onrechte incassobureau in en weigert de incassokosten terug te betalen.
Details
De klacht
Zonder voorgaande berichtgeving heeft InfoMedics het incassobureau CMIB ingeschakeld die 40 euro incasso kosten heeft gerekend. Volledige rekening met incassokosten door mij betaald. Brief en emails (over terugbetaling incassokosten)vanaf 3 juli 2019 zonder result: InfoMedics verwijst naar CMIB en die reageert niet. Verschillende buren hebben eveneens problemen met niet aangekomen InfoMedics post (via Sandd). Één van hen heeft de incassokosten ondertussen wel terug (!?) InfoMedics gaat in zee met een niet betrouwbare postbezorger en wendt de problemen af op incassobureau en de particuliere klant. Weet iemand een tandarts in Amstelveen die niet gebruik maakt van InfoMedics: a unique selling point ;)De oplossing
Ik wil dat InfoMedics de incassokosten direct terugbetaald.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.