Opgelost door Infomedics: InfoMedics schakelt ten onrechte incassobureau in en weigert de incassokosten terug te betalen.

Python#179

Zonder voorgaande berichtgeving heeft InfoMedics het incassobureau CMIB ingeschakeld die 40 euro incasso kosten heeft gerekend. Volledige rekening met incassokosten door mij betaald. Brief en emails (over terugbetaling incassokosten)vanaf 3 juli 2019 zonder result: InfoMedics verwijst naar CMIB en die reageert niet. Verschillende buren hebben eveneens problemen met niet aangekomen InfoMedics post (via Sandd). Één van hen heeft de incassokosten ondertussen wel terug (!?) InfoMedics gaat in zee met een niet betrouwbare postbezorger en wendt de problemen af op incassobureau en de particuliere klant. Weet iemand een tandarts in Amstelveen die niet gebruik maakt van InfoMedics: a unique selling point ;)

Ik wil dat InfoMedics de incassokosten direct terugbetaald.

Infomedics
    Geachte meneer Oostdijk,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij hebben uw klacht besproken en zijn tot een passende oplossing gekomen.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

Christy Cyrus
    Infomedics

Python#179
Incassokosten en rente zijn inderdaad terugbetaald. Jammer dat het nodig was om Klachtenkompas in te schakelen, maar prettig dat dit dan uiteindelijk werkt.

Ook een klacht indienen over Infomedics?