Opgelost door Infomedics: InfoMedics schakelt ten onrechte incassobureau in

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 392257
Gebruiker
Robin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zonder voorgaande berichtgeving heeft Infomedics het incassobureau CMIB ingeschakeld. Omdat er enkele dagen tussen twee tandartsbehandelingen zaten, gaat het om twee nota's en hebben ze tweemaal 40 euro incassokosten gerekend.
Ik heb CMIB gebeld: er zouden zes brieven naar mij verzonden zijn (drie per openstaande nota). Nadat een uitgebreid gesprek waarin ik heb aangegeven deze met 100% zekerheid niet te hebben ontvangen, heeft de medewerker van het CMIB vervolgens de aanmaningskosten van 80 euro (2 x 40 euro) teruggebracht naar 1x 20 euro.
Ik heb de volledige rekeningen en 20 euro incassokosten betaald. E-mails naar Infomedics gestuurd, om duidelijk te maken dat deze kosten onterecht zijn. Zij blijven volhouden dat de brieven naar mij verzonden zijn.
Als dit daadwerkelijk het geval is, werkt Infomedics samen met een zeer onbetrouwbaar bezorgbedrijf (Sandd), waar een particuliere klant niet de dupe van zou mogen zijn.



De oplossing

Ik wil dat InfoMedics de incassokosten direct terugbetaald.

2 reacties

  1. Auteur
    Infomedics
    Datum
    Geachte mevrouw Eijlers,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij vandaag telefonisch contact met u opgenomen.Wij hebben uw klacht besproken en zijn tot een passende oplossing gekomen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Boer
    Infomedics
  2. Auteur
    Robin
    Datum
    Netjes telefonisch te woord gestaan. Incassokosten terug gekregen. Irritant hoe dit allemaal is verlopen, maar uiteindelijk prima opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen