Opgelost door Infomedics: intimiderend bandje via de telefoon
Details
De klacht
Om 10.52 uur ging de telefoon vanmorgen, nam op, bleek het een bandje van uwnota.nl te zijn. Het vertelde mij dat er een openstaande rekening was, dat er aanmaningen waren verstuurd en om vervelende stappen te vermijden moest ik binnen 48 uur betalen. Punt 1 ik heb geen openstaande rekeningen. Punt 2 heb ik geen aanmaningen ontvangen. Belde witheet de organisatie op, waar ik ook nog voor moet betalen 0.20 cent voor mijn gelijk. De vrouw aan de telefoon vertelde mij dat er geen openstaande rekeningen waren en ook niet op een andere afdeling. Daarbij vond ik dat ze weinig begripvol was voor mijn situatie en ze niet goed met deze casus omging. Voordat je dit soort telefonische berichtjes naar iemand toestuurt, moet je wel als organisatie weten dat je het naar de juiste persoon stuurt. Hield er een nare smaak van over.De oplossing
Dit bedrijf moet goed nagaan aan wie ze hun berichten sturen. Werd namelijk heel boos en moet energie en geld betalen voor een telefoongesprek en wil inderdaad mijn geld voor de gesprekskosten terug en excuses.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.