Klacht Infomedics: Klacht Infomedics: Geen rekening of eerste herinnering ontvangen, nu onterechte laatste herinnering

Klachtnummer
# 374125
Gebruiker
SchraP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De laatste herinnering ontvangen van Infomedics en direct betaald. Echter kwam ik direct na het uitvoeren van de betaling erachter dat ik ook incasso- en rentekosten heb betaald. Geheel onterecht, omdat het binnen 14 dagen na laatste herinnering is gestuurd. Hierop heb ik een e-mail verstuurd naar Infomedics om mijn teveel betaalde kosten terug te ontvangen, maar Infomedics beweerd mij een eerste herinnering te hebben gestuurd op 17-05-2019. Deze eerste herinnering heb ik nooit ontvangen.

De oplossing

Ik wil graag de teveel betaalde incasso- en rentekosten terug ontvangen op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Infomedics
    Datum
    Geachte mevrouw Schraal,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Wij hebben ons proces besproken en hebben een passende oplossing gevonden.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Boer
    Infomedics

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen