Opgelost door Infomedics: Onterechte en te veel incassokosten

AsMawlid

Op 07-06-2020 ontvang ik een laatste herinnering. Hierbij zijn extra incassokosten in rekening gebracht van
€ 24,50. Ik heb niet eerder een factuur of eerste herinnering in de brievenbus gekregen en ook geen factuur per mail ontvangen.

Via de zorgverzekering heb ik uitgezocht hoe het nou zat met die nota want dat bleek niet duidelijk uit de brief van Infomedics.

De originele factuur na aftrek van de vergoeding door de verzekeraar gaat om een futiel bedrag van € 9,80.

Er worden buitenproportionele incassokosten en rente € 24,50 in rekening gebracht en dat mag niet zonder mij eerst een herinnering te sturen.

Ik heb vandaag meteen op 08-06-2020 april Infomedics gebeld met mijn klacht, de dame beweerde dat er een herinnering per post verstuurd zou zijn die ik op 20 maart 2020 ontvangen zou moeten hebben.
Ze gaf ook aan dat er meerdere klachten hierover heeft gehad, en ze gaf aan dat ik een klacht moest indienen bij PostNL.
Maar ze wil ondanks dat ik die herinnering niet ontvangen heb nog steeds dat ik die incassokosten ga betalen.

Kwijtschelden van de extra incasso kosten van € 24,50

Bijlagen

Infomedics
    Geachte mevrouw Mawlid,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Ik vind het ontzettend vervelend om te vernemen dat u de post niet op de juiste manier heeft ontvangen. Wij hebben uw klacht besproken en zijn tot een passende oplossing gekomen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Melissa de Boer
    Infomedics
    AsMawlid
    Super bedankt, u hebt inderdaad netjes afgehandeld. Bedankt hiervoor.

AsMawlid

Ook een klacht indienen over Infomedics?