Opgelost door Infomedics: Onterechte incasso Infomedics Bosveld

content Opgelost
Nadia_NM

Ik krijg vandaag, zaterdag 12-11-2022, een incasso van Bosveld namens Infomedics B.V.
Het gaat om een rekening van €23,45 op naam van mijn 5-jarige dochter met datum 02-06-2022.
Van mijzelf weet ik dat ik altijd rekeningen op dezelfde dag van ontvangst betaal, maar misschien heb ik deze over het hoofd gezien.
Samen met mijn man alle ontvangen brieven bekeken, onze mails incl spam bekeken, in onze agenda’s gekeken of mijn dochter naar de huisarts, tandarts of apotheek is geweest rond die periode en onze declaraties bij de zorgverzekeraar naast elkaar gelegd.

Nee, niks te vinden.

Ik vind het, nadat ik Infomedics heb gegoogeld I.c.m. Bosveld en meerdere klachten over hen gelezen te hebben, heel brutaal dat ik geen eerste factuur via de mail of post heb ontvangen, geen herinnering via de mail of post, maar dat de incassobrief het eerste is waarmee wij worden geconfronteerd EN dat het compleet onduidelijk is waar het om gaat.
Vooral in deze tijd vertrouw ik het niet om zomaar geld over te maken bij de eerste de beste zgn incasso zonder dat ik dus eerdere begeleidend schrijven heb ontvangen.

Het is nu afwachten tot maandag wanneer ik de bedrijven kan bereiken en dit kan uitzoeken.

Zorgen dat dit uitgezocht gaat worden, waar dit vandaan komt. Infomedics heeft al meerdere keren de kans gehad om hun manier van communiceren te verbeteren. Zag een soortgelijke klacht van 2020. Dit moeten ze intern oplossen en niet anderen op een zaterdagochtend mee lastig vallen.
Inmiddels al wel de incasso betaald, maar dat regelen we met de tandarts.

Infomedics
    Nadia_NM
    Infomedics
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Infomedics?