Opgelost door Infomedics: Onvriendelijkheid

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 296321
Gebruiker
Puper1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

NAv een klacht over een onduidelijke factuur verwees de dame van infomedics mij naar de zorgverzekeraar. Deze vervolgens, adviseerde mij de klacht bij infomedics neer te leggen, overigens gaven zij aan dat de klacht van mij oprecht was. Vanochtend terug gebeld door dezelfde dame die mijn 1e klacht behandelde. Onvoorstelbaar. Zij was duidelijk ontevreden dat ik weer een klacht indiende. Kwam er niet tussen en vroeg haar om de zaak over te dragen en/of het gesprek wat opgenomen was rerug te beluisteren. Jammer als je als consument niet gehoord wordt.....

De oplossing

Intern de klantvriendelijkheid bespreken bij infomedics om dit naar de consument te voorkomen

1 reactie

  1. Auteur
    Puper1
    Datum
    Kijk het kan dus wel. Dit was ook het enige wat ik vroeg, kijken of een mogelijkheid kan worden gevonden. (Jammer dat dit via een omweg gebeuren moest.)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Puper1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Intern kijken of het formulier klantvriendelijker/ duidelijker kan. Ook gesprek met de telefoniste om het gesprek te bespreken
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen