Opgelost door Infomedics: Onvriendelijkheid

content Opgelost
Puper1

NAv een klacht over een onduidelijke factuur verwees de dame van infomedics mij naar de zorgverzekeraar. Deze vervolgens, adviseerde mij de klacht bij infomedics neer te leggen, overigens gaven zij aan dat de klacht van mij oprecht was. Vanochtend terug gebeld door dezelfde dame die mijn 1e klacht behandelde. Onvoorstelbaar. Zij was duidelijk ontevreden dat ik weer een klacht indiende. Kwam er niet tussen en vroeg haar om de zaak over te dragen en/of het gesprek wat opgenomen was rerug te beluisteren. Jammer als je als consument niet gehoord wordt.....

Intern de klantvriendelijkheid bespreken bij infomedics om dit naar de consument te voorkomen

Puper1
    Kijk het kan dus wel. Dit was ook het enige wat ik vroeg, kijken of een mogelijkheid kan worden gevonden. (Jammer dat dit via een omweg gebeuren moest.)

Puper1
Intern kijken of het formulier klantvriendelijker/ duidelijker kan. Ook gesprek met de telefoniste om het gesprek te bespreken

Ook een klacht indienen over Infomedics?