Klacht Infomusic.nl: infomusic levert niet, reageert niet op e-mails en stort geld niet terug, ook na drie weken niet

Klachtnummer
# 130969
Gebruiker
kees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim drie weken geleden een pianoboek besteld. Infomusic levert niet, reageert aanvankelijk op e-mail ('sorry, het boek gaat vandaag op de post'), levert dan nog niet, reageert niet meer op e-mails en stort geld niet terug, ook na drie weken niet

De oplossing

Geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infomusic.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Infomusic.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen