Opgelost door Informatique: Bedrijf wil slecht apparaat niet repareren of compenseren bij vervangeing. Reageert niet op claim.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134246
Gebruiker
Hautecuisine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De geleverde LG-monitor geeft sinds kort aal de linkerzijde van het beeld een irritante rose kleurzweem. De rose kleur wordt van links naar rechts geleidelijk lichter en is een de rechterkant niet zichtbaar. Ook flitst de achtergrondverlichting zo nu en dan op hoge lichtsterkte. Een test met een andere grafische interface gaf geen enkel verschil.

De oplossing

Hierbij verzoek ik u om dit op te lossen door vervanging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Informatique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Hautecuisine
    Datum
    De monitor is op 11 november alsnog vervangen door een nieuwe van een vergelijkbaar type.
    Een van de managers van Informatique heeft telefonisch zijn verontschuldigingen aangeboden voor de zeer slechte service tot dan toe en de vervanging (met een nieuwe garantietermijn) voorgesteld. Ik heb beide aanvaard.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hautecuisine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Informatique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen