Klacht Informatique: Het tweemaal defect van een HP laptop binnen de behoorlijke levensverwachting

ddegen

In September 2016 heb ik bij Informatique een HP Laptop gekocht van 679 euro. Dit heb ik gedaan voor mijn stage in het buitenland. Tijdens mijn stage buitenland is mijn laptop binnen 2 weken kapot gegaan en heb ik deze in het buitenland moeten laten repareren op aandringen van Informatique. Deze reparatietijd was meer dan 3 maanden. Na deze periode functioneerde de laptop normaal.

Nu ben ik voor mijn studie buitenland in Duitsland en is mijn laptop weer kapot gegaan. Het linker scharnier is afgebroken wat heeft gezorgd voor een schade aan de ventilator (reparatiekosten 50 euro) en er moet een nieuw scharnier komen (reparatiekosten 140 euro). Deze kosten, i.c.m het al 2 keer defect gaan binnen een periode van een jaar en 3 maanden vind ik onbehoorlijk.

Ik verlang van het bedrijf dat zij in ieder geval meer service richting de klant gaan verlenen. Tijdens mijn 1e defect is mijn moeder onbehoorlijk behandeld in de winkel zoekend naar een oplossing. Ook op andere pogingen het bedrijf via e-mail te bereiken is niet gereageerd. Ik zou graag willen dat of mijn laptop geheel wordt nagekeken en gerepareerd op kosten van het bedrijf of een vervangend product. Het product is nu al twee keer defect geweest, en daarbij onbruikbaar voor mij binnen de normale verwachting dat een laptop hoort mee te gaan.

Wij vinden dat Informatique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Informatique?