Opgelost door Informatique: Informatique betaalt aankoopbedrag niet terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 267773
Gebruiker
N. van Leeuwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een via bol.com gekochte laptop wordt geleverd door Informatique. Product voldoet niet en wordt geretourneerd. Informatique beweert product niet te hebben terugontvangen en wil aankoopbedrag niet terug betalen.

De oplossing

Informatique moet aankoopbedrag terugbetalen. Bewijzen van terugsturen aanwezig

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Informatique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N. van Leeuwen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Informatique maakt excuses. Een medewerker had verzuimd in het systeem te melden dat geretourneerde laptop was binnengekomen. Daardoor werd ten onrechte geen actie ondernomen om het koopbedrag terug te storten. Klacht is nu opgelost, de terugbetaling is binnen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Informatique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen