Klacht Informatique: Kapotte Headset

Michael_Tan

Hallo,
Ik had een Gamecom 780 headset gekocht van Informatique. Na een paar maanden is de headset gebroken en heb ik deze terug gestuurd. Eerst kreeg ik maar niks te horen dat deze was aangekomen en werd mij verteld om te kijken bij postNL. Hier bleek het allang binnen te zijn en na een paar keer bellen werd mij verteld dat er een grote achterstand was met reparaties. Na ongeveer een week kreeg ik een mail dat hij toch binnen was gekomen. Hierna heb ik 2 weken niks meer gehoord dus heb ik weer gebeld. Er werd mij verteld dat de headset naar de leverancier was verstuurd en dat ze mij zoude informeren als ze iets terug hadden gekregen. Na 3,5 week belde ik maar weer want er was weer niks gebeurd en er werd mij verteld dat het meestal 4 weken zou duren. Nu is het bijna 3 maanden verder en heb ik weer gebeld en werd mij verteld dat het naar de fabrikant was gestuurd. Voor de rest kunnen ze niks voor mij doen, geen geld terug of geen vervangende headset. Nu zit ik 3 maanden zonder headset.

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Wij vinden dat Informatique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Informatique?