Wij vinden dat Informatique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Informatique: Klacht - Reparatie Lenovo Yoga
Details
Klacht
Op 3-7-2017 is door mij voor de tweede keer mijn Lenovo Yoga laptop ingeleverd bij Informatique voor reparatie.
Op 5-8-2017 heb ik, via de mail, om de status van de reparatie gevraagd. Hierop heb ik een reactie ontvangen waarin is aangegeven dat de status mij niet kan worden gegeven. Informatique zou de status bij de afdeling RMA neerleggen.
Op 14-8-2017 heb ik nogmaals, via de mail, om de status van de reparatie gevraagd.
Omdat ik op de mail van 5-8-2017 nog dezelfde dag een antwoord ontving en ik op 16-8-2017 nog niets had gehoord op de mail van 14-8-2017, heb ik op 16-8-2017 telefonisch contact opgenomen. Helaas, de medewerker kon mij niet verder helpen en heeft de afdeling RMA weer om een status gevraagd.
Onderhand zijn we nog een week verder (23-8-2017) en heb ik nog steeds niet vernomen.
Gewenste oplossing
Ik heb geen vertrouwen meer in het huidige product. Omdat het product nu al voor de tweede keer met dezelfde + nog andere nieuwe klachten moet worden opgestuurd voor reparatie.
Daarnaast heb ik al driemaal moeten vragen om de status, waarbij de laatste keer telefonisch door mij is aangegeven dat het product binnen een redelijke termijn terug moet komen. Daarnaast rekening houdend met het feit dat ik ondertussen al meer dan 7 weken wacht op mijn gerepareerde product, wil ik een nieuw vervangend product of het aankoopbedrag terug.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.