Opgelost door Informatique: Ofschoon ruim binnen de garantieperiode, weigert Informatique de scanner te repareren.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 488362
Gebruiker
F. Hellendall
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een bij het bedrijf gekochte scanner ging binnen twee maanden kapot. 'Reparatie' duurde ruim twee maanden, maar bij retourzending was de scanner nog steeds kapot.

Gewenste oplossing

Een vervangend apparaat of geld terug.
Geboden oplossing
Vervangend exemplaar gestuurd. Jammer dat daarvoor een klacht nodig was.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Informatique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Informatique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen