Klacht Informatique: Vertraging en ten onrechte kosten bij afhandelen garantie printer

# 190458
consumentbart

Op 8 april heb ik een Epson WorkForce WF-3620DWF gekocht. Op 19 juli heb ik via mail aangegeven dat de printer geen zwart meer print. Het antwoord van Informatique was "ik zie niet dat u bij ons inkt heeft gekocht". Ik heb in een emailwisseling aangegeven dat dit niet relevant is. Door vakantie & blessure heb ik dit enige tijd moeten laten liggen, maar begin oktober ben ik in de zaak bij Informatique langsgeweest. Daar werd mij verteld dat mij Euro 25 onderzoekskosten in rekening zou worden gebracht, omdat de patronen in de printer niet bij Informatique zijn aangeschaft. Dit is mijns inziens volkomen in strijd met de wet, die zeker bij zulke jonge apparatien (ik heb de klacht gemeld toen het apparaat 3 maanden jong was) volledig bij de producent ligt. De positie van Informatique is derhalve ontoelaatbaar.

Ik ben na de email en persoonlijke behandeling dermate teleurgesteld in zowel het product als Informatique dat ik mijn geld terug wil voor het product (EU 115).

Wij vinden dat Informatique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Informatique?