Klacht Informatique: Videokaart in de brand gevlogen en geretourd, na 7 weken nog niks terug.

Heijnen11

Ik heb een jaar geleden een videokaart gekocht bij Informatique. De videokaart was in de brand gevolgen en heb deze retour gestuurd naar Informatique. Aangezien ik geen videokaart hoef die spontaan in de brand kan vliegen eiste ik mijn geld terug (ik heb totaal 2 jaar garantie). Informatique heeft mijn videokaart naar de leverancier teruggestuurd om te controlleren wat er aan de had was. Daarna konde ze pas met een passende oplossing komen, werd mij verteld. Ze gaven aan dat dit 3 tot 5 weken kon gaan duren.

Ik zit momenteel nu al in de 7de week en ik heb nog steeds geen andere videokaart of mij geld terug. Ik word steeds maar aan het lijntje gehouden en vertellen mij dat ze nog niks van de leverancier hebben gehoord.

Ik geld terug wat ik voor de videokaart heb betaald.

Wij vinden dat Informatique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Informatique?