Klacht Infoscore Nederland B.V.: Er worden geen herinneringen verstuurd, maar wel meteen een incasso.

Klachtnummer
# 617564
Gebruiker
TiendeVlieger#848
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Slechte communicatie, er wordt niet met je meegedacht. Er worden geen herinneringen verstuurd, maar wel meteen een incasso.

Gewenste oplossing

Annuleren van de onterechte incassokosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

    Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de privacywetgeving.

    Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch ( 085-0220101 ) of via de mail (service@infoscore.nl )contact met ons op te nemen. Indien u niet de debiteur zelf bent heeft u een machtiging nodig om informatie te verkrijgen inzake het betreffende dossier. Het formulier kan u toegestuurd worden zodra u contact met ons opneemt.

    Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.


    Hoogachtend,


    infoscore Nederland B.V.

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen