Klacht Infoscore Nederland B.V.: Ik krijg geen antwoord op mijn mail
Details
De klacht
Het geretourneerde artikel is niet bij Zalando aangekomen. Het gaat om een retournering die in oktober vorig jaar heeft plaats gevonden. Ik ben er per toeval zelf achter gekomen, omdat ik mijn bestel historie aan het doorzoeken was, naar een artikel dat ik graag nog een keer wilde bestellen. Ik heb daarover contact opgenomen met Zalando, en een dag later had ik een incassobureau aan mijn broek. Ik heb omdat het al een tijdje geleden is, geen verzendbewijs meer, en ik kan me ook voor stellen dat dat noodzakelijk is voor Zalando om iets dergelijks op te lossen of te achter halen. Maar om nu tijdens dat ik in overleg ben om wellicht elkaar tegemoet te komen, een incassobureau op m’n dak te gooien, vind ik niet klantgericht, of klantvriendelijk. Mijn pogingen tot contact met het incasso bureau infoscore Nederland lopen op niets uit..De oplossing
Normale fatsoenlijke communicatie, geen druk of dwang, tot er een goede oplossing is geboden door ZalandoUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.