Klacht Infoscore Nederland B.V.: Ik krijg geen antwoord op mijn mail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 510589
Gebruiker
Gebruiker1533051621
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het geretourneerde artikel is niet bij Zalando aangekomen. Het gaat om een retournering die in oktober vorig jaar heeft plaats gevonden. Ik ben er per toeval zelf achter gekomen, omdat ik mijn bestel historie aan het doorzoeken was, naar een artikel dat ik graag nog een keer wilde bestellen. Ik heb daarover contact opgenomen met Zalando, en een dag later had ik een incassobureau aan mijn broek. Ik heb omdat het al een tijdje geleden is, geen verzendbewijs meer, en ik kan me ook voor stellen dat dat noodzakelijk is voor Zalando om iets dergelijks op te lossen of te achter halen. Maar om nu tijdens dat ik in overleg ben om wellicht elkaar tegemoet te komen, een incassobureau op m’n dak te gooien, vind ik niet klantgericht, of klantvriendelijk. Mijn pogingen tot contact met het incasso bureau infoscore Nederland lopen op niets uit..

De oplossing

Normale fatsoenlijke communicatie, geen druk of dwang, tot er een goede oplossing is geboden door Zalando

1 reactie

  1. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,


    Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

    Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy.

    Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch of via de mail contact met ons op te nemen. Indien u al een email heeft verzonden, kunt u ons antwoord afwachten.

    Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.


    Hoogachtend,


    infoscore Nederland B.V.
    Collections

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1533051621
Datum
Uiteindelijke oplossing
In plaats van normaal met elkaar communiceren, om tot een tweezijdige oplossing te komen, word er meteen, zoals algemeen bekend van incassobureaus, gedwongen en gedreigd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen