Klacht Infoscore Nederland B.V.: Incasso's sturen naar een overleden persoon

Klachtnummer
# 256785
Gebruiker
2345678
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Incasso sturen naar overleden persoon? Jullie zijn echt harstikke nep. De ene keer heeft mijn overleden vader (3 jaar dood inmiddels) nog een openstaande rekening van €176,28 bij KPN. En 2 maanden later heeft hij ineens een openstaande rekening van €224,25. Vervolgens weer een rekening met een ander bedrag. En dit gaat inmiddels al 2 jaar door. Wel flink van jullie om elke 2 maanden mij een mail te sturen, en mij weer lekker met de neus op de feiten te drukken dat mijn vader er niet meer is.

Jullie krijgen geen cent, stelletje pannenkoeken.

De oplossing

Stoppen met een nep incasso bureau te zijn en andere onschuldige mensen op kosten te jagen.

3 reacties

  1. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,



    Naar aanleiding van uw bezwaar d.d. 23 maart 2017 bevestigen wij dat deze in goede orde is ontvangen.


    Wij verzoeken u om uw bezwaar onder vermelding van de betreffende dossiernummers te sturen naar onderstaand e-mail, aangezien wij geen dossiers behandelen op openbare sites.

    Gelieve een kopie van de overlijdensakte mee te sturen.

    Uw bezwaar zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.



    Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



    infoscore Nederland B.V.
    Collections



    infoscore Nederland B.V.
    Postbus 3
    8440 AA Heerenveen
    Nederland
    Tel: + 31 (0) 85 02 20 101
    E-Mail : service@infoscore.nl
    www.infoscore.nl



    ABN AMRO Bank N.V.
    Stichting Derdengelden infoscore Collection
    IBAN: NL40ABNA0615483755
    BIC: ABNANL2A
    KVK: 62155393

    Openingstijden:
    Maaandag t/m donderdag van 08.30 – 18.00 uur
    Vrijdag : van 08.30 – 17.00 uur

    infoscore Nederland B.V., Heerenveen, Chamber of Commerce no. 62155393
  2. Auteur
    2345678
    Datum
    Achjoh schei toch uit. KPN is allang gebeld 3 jaar geleden en er staat helemaal niks aan rekeningen open. Als dat wel het geval was geweest had ik 3 jaar geleden al afgesloten geweest van internet. Dossiernummer etc ga ik je echt niet geven, dan weten jullie dat ik ze lees en krijg ik alleen maar meer incasso's toegestuurd. Enne die overlijdensakte krijg een malafide bedrijf zo als jullie al helemaal niet ;)

    Ik hoop dat iedereen mijn klacht over jullie ziet, dit geld trouwens ook voor jullie vorige incasso bureau GOTHIA bv. want die begonnen met deze bullshit.

    Succes nog met geld afhandig maken van onschuldige mensen, en als ze bellen snel zeggen dat het niet voor hun bedoeld was. Toppers!
  3. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,



    Naar aanleiding van uw bericht d.d. 24 maart 2017 bevestigen wij dat deze in goede orde is ontvangen.


    Nogmaals willen wij u verzoeken om ons de gevraagde informatie toe te sturen, zodat wij het/de betreffende dossier(s) kunnen bekijken.



    Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



    infoscore Nederland B.V.
    Collections



    infoscore Nederland B.V.
    Postbus 3
    8440 AA Heerenveen
    Nederland
    Tel: + 31 (0) 85 02 20 101
    E-mail: service@infoscore.nl
    www.infoscore.nl


    ABN AMRO Bank N.V.
    Stichting Derdengelden infoscore Collection
    IBAN: NL40ABNA0615483755
    BIC: ABNANL2A
    KVK: 62155393

    Openingstijden:
    Maandag t/m donderdag van 08.30 – 18.00 uur
    Vrijdag : van 08.30 – 17.00 uur





    infoscore Nederland B.V., Heerenveen, Chamber of Commerce no. 62155393


Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen