Klacht Infoscore Nederland B.V.: infoscore vordert een betaling die reeds voldaan is

Milou van den Noord

Na aankoop bij fabletics is de rekening voldaan maar fabletics claimt de betaling niet omtvangen te hebben en hebben een inkassobureau achter ons aan gestuurd. Mijn dochter, wiens aankoop dit was heeft bewijzen overlegd aan het inkassobureau van de betaling maar fabletics negeert de bewijzen en beweert nog steeds dat het bedrag niet is over gemaakt. Inmiddels is er via het inkassobureau € 40 boete bij gekomen. Het inkassobureau ( Infoscore )zegt te willen helpen en de zaak op te lossen maar komt daar telkens op terug met rare zijsprongen als: "het geld is op een andere rekening terecht gekomen en dat is jouw verantwoordelijkheid "( mijn dochter kan bewijzen dat dat niet zo is). We hebben de gehele correspondentie bewaard en kunnen duidelijk aantonen dat mijn dochter voldaan heeft aan de betaling en dat op alle manieren heeft bewezen, maar toch blijven de aanmaningen binnenkomen en krijgen we het niet voor elkaar dat dit stopt.

De zaak oplost met de opdrachtgever en de aanmaningen stopzet

Infoscore Nederland B.V.
    Geachte mevrouw van den Noord,

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy.

Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch of via de mail contact met ons op te nemen.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

infoscore Nederland B.V.
    Collections

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?