Klacht Infoscore Nederland B.V.: Malafide praktijken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 490131
Gebruiker
Barberatwoek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onterecht aanmaning dat over precies dezelfde vordering gaat wat ik al betaald heb. Al super vaak over gebeld. Ze veranderen het bedrag naar een paar cent minder en maken er een nieuwe vordering van.

De oplossing

Deze vordering annuleren omdat het niet klopt en al reeds betaald is.

1 reactie

  1. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Houben,

    Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

    Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy.

    Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch of via de mail contact met ons op te nemen.

    Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.


    Hoogachtend,

    Infoscore Nederland B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Barberatwoek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bellen naar Infoscore is de aangeboden oplossing. Vervolgens wordt er alweer naar mijn case gekeken omdat ze zelf ook niet kunnen verklaren waarom deze tweede vordering over precies hetzelfde gaat als de eerste (die betaald is) en waarom er 2 verschillende bedragen staan op de vordering. Overal online staan reviews met hetzelfde probleem als ik nu ervaar. Je wordt door hen opgelicht!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen