Opgelost door Infoscore Nederland B.V.: Mega slechte communicatie!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 591745
Gebruiker
Galanthus
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Reageren niet op WhatsApp berichten, emails om tot een gepaste oplossing te komen tot betaling.

Gewenste oplossing

Graag reageren op mijn WhatsApp bericht om een samenvatting van alle openstaande rekeningen tot een regeling te komen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

    Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de privacywetgeving.

    Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch ( 085-0220101 ) of via de mail (service@infoscore.nl )contact met ons op te nemen. Indien u niet de debiteur zelf bent heeft u een machtiging nodig om informatie te verkrijgen inzake het betreffende dossier. Het formulier kan u toegestuurd worden zodra u contact met ons opneemt.

    Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.


    Hoogachtend,


    infoscore Nederland B.V.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen