Klacht Infoscore Nederland B.V.: Neprekening Vodafone ontvange in coronatijd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 435735
Gebruiker
Garfield6
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een nep rekening ontvangen met incassokosten. En dat in coronatijd. Schandalig!!!

De oplossing

Dat dit stopt!!

1 reactie

  1. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Eck,


    Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

    Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy., echter willen wij u er wel op wijzen dat dit geen nepfactuur betreft en de openstaande factuur al van voor de corona crisis is.

    Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch of via de mail contact met ons op te nemen.

    Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.


    Hoogachtend,


    infoscore Nederland B.V.
    Collections

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Garfield6
Datum
Uiteindelijke oplossing
Stoppen met deze onterechte nepfactuur.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen