Klacht Infoscore Nederland B.V.: Niets ontvangen na dubbel betaling

Klachtnummer
# 312887
Gebruiker
tdegraaf1
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Dubbele betaling nog steeds niet terug ontvangen op rekening

Gewenste oplossing

Zorgen dat het bedrag a 38.96 euro op mijn rekening wordt gestort

3 reacties

  1. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,


    Naar aanleiding van uw klacht inzake een terug betaling verzoeken wij u om telefonisch of via de e-mail contact met ons op te nemen.

    Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de privacy.

    Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.


    Hoogachtend,


    infoscore Nederland B.V.
    Collections


  2. Auteur
    tdegraaf1
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Geachte heer de Graaf,


    Naar aanleiding van uw klacht inzake terugbetaling informeren wij u hierbij nogmaals dat op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de privacy.

    Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch of via de mail contact met ons op te nemen.

    Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.


    Hoogachtend,


    infoscore Nederland B.V.
    Collections


Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen