Klacht Infoscore Nederland B.V.: online financiële fraude,

Ann

Net een brief ontvangen van infoscore met dit te lezen: wij hebben nog geen volledige betaling (?) ontvangen voor de PayPal. En natuurlijk een verzoek om de bedrag direct over te maken... Ik heb met PayPal niks te maken ook de bedrag zelfs is 38,53 ??? Lekker QR code de bij zodat ik meeteen can betalen. Na telefoongesprek werd het alleen maar belachelijker. Mevrouw heeft 4 verschillende datums klaar staan om me te bewijzen wanneer was ik op mijn PayPal-account (die ik niet heb) ingelogd.

Walchelijk

z'n werk goed doen!

Infoscore Nederland B.V.
    Geachte heer/mevrouw Poshaisky,

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de privacywetgeving.

Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch ( 085-0220101 ) of via de mail (service@infoscore.nl )contact met ons op te nemen. Indien u niet de debiteur zelf bent heeft u een machtiging nodig om informatie te verkrijgen inzake het betreffende dossier. Het formulier kan u toegestuurd worden zodra u contact met ons opneemt.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

infoscore Nederland B.V.

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?