Klacht Infoscore Nederland B.V.: Onterecht dreigen om te betalen, hoofdsom is door klant ervaart. Fout ligt bij Infoscore/Arvato.

Klachtnummer
# 591006
Gebruiker
Khim
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vordering betaald aan klant, plus administratiekosten. Hoofdsom volledig betaald en administratiekosten terug geboekt gekregen van de klant. Reden; teveel betaald aan klant. Nu blijft Infoscore dreigen. Nu blijkt dat het een onderdeel is van hetzelfde bedrijf Arvato Financial Solutions. Arvato heeft zelf administratiekosten terug geboekt op mijn rekening. Dus fout ligt bij Infoscore/Arvato. Stoppen met manen als het eigen fout is dat ze administratiekosten terugboeken en hoofdsom aanvaarden.

Gewenste oplossing

Dat ze vordering intrekken. Ze hebben hoofdsom aanvaard en administratiekosten teruggeboekt.

1 reactie

  1. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,


    Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

    Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy.

    Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.


    Hoogachtend,


    infoscore Nederland B.V.
    Collections

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen