Klacht Infoscore Nederland B.V.: Onterecht dreigen om te betalen, hoofdsom is door klant ervaart. Fout ligt bij Infoscore/Arvato.

Khim

Vordering betaald aan klant, plus administratiekosten. Hoofdsom volledig betaald en administratiekosten terug geboekt gekregen van de klant. Reden; teveel betaald aan klant. Nu blijft Infoscore dreigen. Nu blijkt dat het een onderdeel is van hetzelfde bedrijf Arvato Financial Solutions. Arvato heeft zelf administratiekosten terug geboekt op mijn rekening. Dus fout ligt bij Infoscore/Arvato. Stoppen met manen als het eigen fout is dat ze administratiekosten terugboeken en hoofdsom aanvaarden.

Dat ze vordering intrekken. Ze hebben hoofdsom aanvaard en administratiekosten teruggeboekt.

Infoscore Nederland B.V.

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

infoscore Nederland B.V.
    Collections

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?