Klacht Infoscore Nederland B.V.: onterechte vordering met betaling binnen 5 dagen

mclement

schrijven van een vordering bij pay-pal die helemaal niet bestaat.

ik verwacht dan enige compensatie voor de gemaakte telefoonkosten en zo ook excuses voor hun handelswijze

Infoscore Nederland B.V.
    Geachte mevrouw Clement,

Naar aanleiding van uw klacht d.d. 6 januari 2018 inzake Paypal met dossiernummer 500100722517 informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy.

Vertrouwende u hiermede voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

infoscore Nederland B.V.
    Collections

Infoscore Nederland B.V.
    Geachte mevrouw Clement,

Naar aanleiding van uw klacht d.d.13 januari 2018 inzake Paypal met dossiernummer 500100722517 informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Nogmaals informeren wij u dat wij op deze site niet verder inhoudelijk kunnen en mogen ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy.

Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch of via de mail contact met ons op te nemen. Indien u dit al heeft gedaan, zal uw bezwaar zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Vertrouwende u hiermede voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

infoscore Nederland B.V.
    Collections

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?