Klacht Infoscore Nederland B.V.: Oplichters? Zwendel?

Ikbenfraudezozat

Ze vorderen een betaling op onze minderjarige zoon die zou bestaansonzekerheid zijn Paypal account. In de brief van informatieve verwijst men naar een mailadres wat niet van onze zoon is. Ook heeft hij geen aankopen van deze grote som (2100€!) gedaan. Men specificeert niet wat dit voor aankopen zij ln en Paypal zelf is niet mee in contact te komen omdat de account van onze zoon niet toegankelijk is. Aangifte gedaan bij de politie. Gebeld met infoscore en men geeft toe dat er ergens iets niet klopt en men van plan was al om het dossier af te ronden. Nu een half jaar later, stuurt men een brief dat er toch betaald moet worden. In de brief staat nog steeds geen specificatie van welke kosten cq om welk product of dienst het gaat. Slechts een naam van een persoon die een vordering zou hebben.

Wij willen dat info score ophoudt met vorderingen sturen en het dossier sluit! Ze vorderen een bedrag op een minderjarige die niet eens een Paypal account mag hebben.

Infoscore Nederland B.V.
    Geachte heer / mevrouw van Veen,

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy.

Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch ( 085-0220101 ) of via de mail (service@infoscore.nl )contact met ons op te nemen. Indien u niet de debiteur zelf bent heeft u een machtiging nodig om informatie te verkrijgen inzake het betreffende dossier. Het formulier kan u toegestuurd worden zodra u contact met ons opneemt.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

infoscore Nederland B.V.

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?