Klacht Infoscore Nederland B.V.: Oplossing graag!!

content Niet opgelost
Tinus Tussen Gas.

Geachte Infoscore.

Ik ben in totaal 4 maanden bezig geweest alleen al om achter de KPN aan te lopen, en hun ervan te overtuigen dat ik die meneer of mevrouw niet ben. En ik kon in mijn post.nl app zien dat er van u kantoor een brief onderweg is. Maar ik zal wanneer dan ook deze brief aan uw kantoor ongeopend retour sturen, maar daar blijft het dan ook bij, daar ik niet van plan, om ook iedere keer achter u of uw eventuele opdrachtgever aan te lopen. Dus als die brief komt dan stuur ik hem retour naar u kantoor en dan wens ik verder niet meer lastig gevallen te worden omtrent deze persoon. Intrum Justitia kan eventueel alles bevestigen waarvan Akte in de 2x bijlagen die ik u doe toekomen, nogmaals deze persoon woont hier niet, en heeft hier ook nooit gewoond. Dit is een persoon die mijn adres misbruikt om buiten beeld te blijven voor eventuele schuldeisers, adres fraude dus, en ik wens u dan ook veel succes met het vinden van deze persoon.

Met Vriendelijke groet.

Het zelfde als wat Intrum Justitia gedaan heeft.
Mij uit het adres bestand halen, zodat ik ook door dit bedrijf niet meer lastig gevallen word.

Infoscore Nederland B.V.
    Geachte heer/mevrouw van den Ende,

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op een zaak vanwege de Wet op de Privacy.

Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch of via de mail contact met ons op te nemen.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Ons emailadres is: service@infoscore.nl

met vriendelijke groet
    Infoscore Nederland BV

Tinus Tussen Gas.
Geachte Infoscore. Gaarne zou ik uw email adres willen hebben, daar op u contactformulier een dossiernummer ingevuld moet worden. Maar aangezien deze brief niet van mij is en ik deze niet mag openen kan ik niks anders doen dan deze brief retour afzender te sturen. Nogmaals, de persoon woont hier niet, en heeft hier ook nooit gewoond.

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?