Klacht Infoscore Nederland B.V.: Stalking en misbruik maken van hun kennelijke machtspositie

John

Blijven stalken met sms berichten. Telefoneren op de meest vreemde tijdstippen. Indien de telefoon wordt opgenomen wordt er een muziekje afgespeeld, waardoor gesuggereerd wordt dat zij een gesprek met je hebben gevoerd. Na de mededeling dat ik niet degene was die goederen besteld had werd kennelijk hun of mijn e-mail adres geblokkeerd zodat het niet meer mogelijuk is om te communiceren met hun.

Zij zouden mij een brief sturen, met daarin specifieke vragen die privé gevoelige informatie bevatten, schriftelijk te kunnen beantwoorden. Tot op heden geen brief ontvangen. Lijkt mij een fake zaak.

Infoscore Nederland B.V.
    Geachte heer [persoonsgegevens verwijderd door moderator],

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de privacywetgeving.

Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch ( 085-0220101 ) of via de mail (service@infoscore.nl )contact met ons op te nemen. Indien u niet de debiteur zelf bent heeft u een machtiging nodig om informatie te verkrijgen inzake het betreffende dossier. Het formulier kan u toegestuurd worden zodra u contact met ons opneemt.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

infoscore Nederland B.V.

John
Contact opnemen met zij suggereren dan met een oplossing te komen. Niets van dit alles Alweer geen oplossing. Zij sturen op een recht zaak aan. Niet mee te communiceren.In het antwoord doen zij de toezegging een brief te sturen, maar dat is inmiddels ook al een maand geleden en nog steeds geen brief van dit incasso bureau Infoscore. Vertellen allerlei leugens. Pas op met info verstrekking aan hun want dat gaan ze tegen je gebruiken.

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?