Klacht Infoscore Nederland B.V.: Teveel betaald geld niet retour gekregen

Klachtnummer
# 339061
Gebruiker
Anne1984
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb teveel geld overgemaakt naar infoscore en na meerdere malen contact te hebben gehad met hen zou het bedrag binnen vier weken overgemaakt worden, ik ben inmiddels zes weken verder en heb nog steeds geen geld ontvangen. Schandalige behandeling aangezien ze zelf aangaven dat ze er wettelijk vier weken over mogen doen.

De oplossing

Het teveel betaalde geld overmaken

1 reactie

  1. Auteur
    Infoscore Nederland B.V.
    Datum
    Geachte mevrouw Veugen,


    Naar aanleiding van uw klacht d.d. 18 december 2018 informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

    Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de privacy en derhalve zullen wij u via de reguliere mail informeren.



    Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.


    Hoogachtend,


    infoscore Nederland B.V.
    Collections

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?