Opgelost door Infoscore Nederland B.V.: Vordering klopt niet

Sam

Ik heb mijn PayPal account al jaren niet gebruikt en woon al 5 jaar in Amerika. Vanmiddag ontving mijn moeder op haat address een brief van Infoscore elbetreffende : vordering van PayPal.
Gaat over een onbetaalde factuur van 29-7-2020 van € 42,84.

Ik word gevraagd om het bedrag binnen 5 werkdagen te betalen.
Ten eerste, heb ik Paypal al jaren niet gebruikt.
Ten tweede, heb ik niks gekocht.
Ten derde, geeft de brief niet aan wat de aankoop is, heb ik nooit eerder een brief of e-mail van Paypal hierover ontvangen en kan ik niet meer eens inloggen in mijn Paypal account om te zien of dit klopt!

Heb nog nooit een onbetaalde factuur gehad of rood gestaan of probleem gehad met betalingen.

Ik vraag om harde bewijzen over deze zogenaamde factuur. En bewijzen over de PayPal account en kaart nummer.

Infoscore Nederland B.V.

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de Wet op de Privacy.

Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch of via de mail contact met ons op te nemen.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

infoscore Nederland B.V.
    Collections

Sam

Ook een klacht indienen over Infoscore Nederland B.V.?