Klacht Infurn: Fauteuil besteld betaald, na 14 maand nog niet geleverd!

Klachtnummer
# 70167
Gebruiker
F.A.N. Kranenburg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juni 2013 een fauteuil "orange slice" besteld bij infurn, betaald en verwachten na de zomer het te ontvangen. Telkens is de levering uitgesteld om allerlei redenen. Ten slotte in mei bericht dat het bedrijf failliet gaat. Ik heb diverse keren tekefonisch en per mail contact gehad met het bedrijf, maar zonder resultaat: de stoel is niet geleverd en de beloofde geld-teru- garantie is niet nagekomen.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Infurn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen