Klacht Infurn: Geen levering en geld terug

Klachtnummer
# 55772
Gebruiker
702
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober 2013 heb ik een stoel + hocker besteld a 702,- euro. Levering is 3x uitgesteld. Op mijn verzoek om geld terug wordt niet gereageerd.

De oplossing

Levering zsm of geld retour zsm

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Infurn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen