Klacht Infurn: Geen levering Infurn

Klachtnummer
# 32407
Gebruiker
Amazing
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al Sinds begin februari 2013 wacht ik op een lamp die ik bij Infurn heb besteld.
Nog geen dag na de bestelling werd er contact met mij opgenomen dat het geld nog niet was overgeboekt.
Dit heb ik die avond nog gedaan. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en heb ik de lamp nog steeds niet in huis.
Wel snel reageren als je geld kan ontvangen, maar het bestelde product leveren of ingaan op mail is te veel gevraagd bij dit bedrijf. Wat ze wel goed kunnen als ze dan eindelijk een keer reageren, is je aan het lijntje houden en je weer met een flinke wachttijd opzadelen.
Volgens mij noem je dit oplichtingspraktijken.

Op de website van Infurn kan je niet naar "mijn bestelling" deze link werkt niet?!
Er is geen reactie op mail, bellen is niet mogelijk!

Infurn googlen leert mij dat ik niet bepaald het enige slachtoffer van deze oplichters ben.

Gewenste oplossing

Levering of volledig aankoop bedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Infurn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen