Klacht Infurn: Geen levering

Klachtnummer
# 37050
Gebruiker
Silvienl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind april heb ik een fauteuil besteld, inmiddels is de levering zonder mij hierover te berichten al 3X uitgesteld. Terugbelafspraken worden niet nagekomen, op emails wordt niet gereageerd. Inmiddels is de voorlopige leveringsdatum uitgesteld naa december, terwijl dit in eerste instantie augustus was.

De oplossing

Onmiddelijke levering (binnen 2 weken) of direct geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Infurn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen