Klacht Infurn: Geen terugbetaling na annulering van een bestelling

Lassauw

We hebben in november 2013 een bestelling geplaatst bij Infurn voor een schommelstoel voor een bedrag €111,63. Na de bestelling te hebben geplaatst werd pas duidelijk dat de stoel een geplande levering had van 19 maart 2014. Dit was voor ons te laat. We hebben toen telefonisch contact opgenomen met Infurn en verzocht de bestelling te annuleren. Dat was mogelijk en we hebben daarvan ook een bevestiging via email ontvangen. Het bedrag zou binnen 30 dagen worden terugbetaald. Vanaf januari 2014 hebben we diverse keren zowel telefonisch als via email contact gezocht met Infurn en iedere keer werden de excuses aangeboden en zou men opnieuw een opdracht verstrekken aan de financiele afdeling om het door ons betaalde bedrag terug te storten. Tot op heden hebben wij echter nog steeds niets ontvangen.

Terugbetaling van het bedrag van €111,63

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Infurn?