Klacht Infurn: Geen terugbetaling na annulering van een bestelling

Klachtnummer
# 51735
Gebruiker
Lassauw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben in november 2013 een bestelling geplaatst bij Infurn voor een schommelstoel voor een bedrag €111,63. Na de bestelling te hebben geplaatst werd pas duidelijk dat de stoel een geplande levering had van 19 maart 2014. Dit was voor ons te laat. We hebben toen telefonisch contact opgenomen met Infurn en verzocht de bestelling te annuleren. Dat was mogelijk en we hebben daarvan ook een bevestiging via email ontvangen. Het bedrag zou binnen 30 dagen worden terugbetaald. Vanaf januari 2014 hebben we diverse keren zowel telefonisch als via email contact gezocht met Infurn en iedere keer werden de excuses aangeboden en zou men opnieuw een opdracht verstrekken aan de financiele afdeling om het door ons betaalde bedrag terug te storten. Tot op heden hebben wij echter nog steeds niets ontvangen.

De oplossing

Terugbetaling van het bedrag van €111,63

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Infurn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen