Klacht Infurn: Kapstok besteld, betaald, maar geen kapstok en geen geld terug

Klachtnummer
# 66559
Gebruiker
Suzanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart 2013 bestelden en betaalden wij een kapstok bij Infurn. Toen deze in december nog niet geleverd was, hebben wij de order geannuleerd. Wij zouden ons geld daarop terug krijgen. Na diverse malen contact (dat heel moeizaam kan worden gelegd; je kunt een belverzoek indienen maar als je de oproep mist kun je niet terugbellen, slechts opnieuw een belverzoek indienen - die vervolgens pas op zijn vroegst een week later kan worden ingewilligd. Op mail wordt sporadisch gereageerd), hebben ze toegezegd de terugbetaling met spoed te zullen verzorgen. Dit was in januari dit jaar. Wij wachten nog steeds.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties