Klacht Infurn: Late en niet complete levering

Klachtnummer
# 29824
Gebruiker
amaai
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 02-2012 heb ik, via internet 2 hanglampen bij Infurn besteld. In 04-2013 heb ik een hanglamp geleverd gekregen. In de tussentijd en na de (halve) levering heb ik via mail en telefoon geen contact/reactie met Infurn kunnen krijgen over wanneer er geleverd zou gaan worden. Dit is een inmiddels een grote frustratie, dit 'dood'zwijgen.

Help mij alstublieft!

De oplossing

De levering van de andere, rode hanglamp

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Infurn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen