Klacht Infurn: tafel wel betaald maar niet geleverd, na 9 maanden

Klachtnummer
# 62912
Gebruiker
wh.lenselink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tafel besteld 18.8.2013 en betaald (€ 381,23). Zou geleverd worden eind december 2013. Bericht van vertraging: zou eind februari 2014 worden. Niet dus. Al gereclameerd, maar telefonisch beloofd: wordt echt eind april. Toen weer geklaagd bij niet levering. Zou eind mei 2014 worden. Op 27 mei een vaag Engelstalig bericht gekregen over een impending liquidation of Infurn Limited en iets over een overname door DSGN Sales and Support Facilities Limited. Maar intussen is het vertrouwen dat er ooit nog geleverd wordt wel weg. In der Algemene Voorwaarden staat een minimumtermijn van 34 weken na aankoop voor het mogen annuleren van de order. Die termijn is inmiddels overschreden. Hoe krijgen we ons geld terug?

De oplossing

Geld terug (€ 381,23) en annulering van de order

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Infurn?