Klacht Infurn: Verkeerd geleverde stoelen sinds december

Klachtnummer
# 64814
Gebruiker
Saskia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorig jaar in augustus barkrukken besteld en deze zijn eind december geleverd. Alleen, ik had grijze krukken besteld, maar babyblauwe krukken gekregen. Ik probeer sindsdien de juiste stoelen te krijgen, maar het is moeilijk om contact te leggen. Ik heb diverse e-mails gestuurd en uiteindelijk een medewerker gesproken over de telefoon. Met hem afgesproken dat de juiste stoelen besteld zouden worden (ook per e-mail bevestigd), maar op mijn online account kan ik de bestelling en leverdatum niet terugvinden. Daarom weer gemaild met de vraag wanneer ik de stoelen kan verwachten, maar tot op heden nog geen reactie.

De oplossing

Ik wil of zo snel mogelijk de juiste stoelen of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Infurn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties