Klacht ING Bank: blokkeren alle rekeningen

Klachtnummer
# 58161
Gebruiker
erik2411
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 3 rekeningen bij ing waarvan 1 een ongeoorloofde roodstand heeft. De overige 2 rekeningen staan wel positief. Ik heb nu een paar keer gesproken om een afbetaalregeling te bespreken maar moest maar een formulier gaan invullen. Dit gedaan en 4 weken gewacht op antwoord van ing. Dit kwam niet maar na 4 weken kwam ik er in de supermarkt achter dat ik niet meer kon pinnen, van beide positieve rekeningen niet.
Kontakt opgenomen en nu heeft ing alles geblokkeerd. Ze noemen dit blokkeren om risico uit te sluiten en heffen de blokkade pas op als er een regeling getroffen is. Tevens hadden ze ook niets ontvangen en moest ik het nogmaals invullen en opsturen.
Vraag me af hoe ik mijn kinderen te eten gaan geven want voor reden vatbaar zijn ze iig niet bij ing.....

De oplossing

Deblokkade rekeningen zsm

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste,
    Bedankt voor het delen van je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat je graag een structurele oplossing voor dit probleem wilt. Om jouw verzoek in behandeling te nemen is het van belang dat je contact opneemt met onze afdeling Incasso via 058 234 00 61. Alleen deze afdeling kan jou hier verder mee helpen. Mijn collega’s staan voor je klaar tussen 08:00 en 17:00.Groet,
    Robin – ING Webcare (www.ing.nl/webcare)

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen