Klacht ING Bank: Nachts misbruik aan rekeninghouder

Niet

Ik kreeg brief van kyc cam dossier 2018 050300007 km 2018 betreffende het gebruik over mijn rekening enige jaren terug ben ik naar andere bank overgestapt
Waar mijn pensioen AOW en parttime vergoeding op binnen komt, ik haalde het er af en storten een gedeelte door naar ing, ik heb tot 15 jaar geleden enige verkopen
Gedaan welke contant of per checkte betaald zijn, dat heeft mij dispositie ruimte
Gegeven de ing wil nu bewijsstukken zien van tussen de 15 en 24 jaar terug, die heb ik niet meer omdat het ver boven bewaar termijn is, mijn rekeningen zijn geblokkeerd tot het moment dat ik de gegevens van ruim 15 tot 24 jaar geleden ov eregd

Excuus aanbieden voor de behandeling, ing weet ook dat bewaar termijn maar 7 jaar is
De oplossing is dat ze de tekeningen.hebben.opgezegd ik mag niet voor de snelheid geld van mijn ene rekening halen om een gedeelte op de.ing rekening(en)te storten tijdens telefoon gesprek was gevraagd om een uitdraai van mijn rekening direct na het telefoon gesprek is mijn rekening beëindigd betaal ik voor zulke streken 45000 belasting per jaar

ING Bank
    Beste Niet,

Naar aanleiding van bovenstaande klacht heb ik u doorverbonden met de afdeling die hierover gaat. Ik hoop dat alles nu wat duidelijker is geworden.

Jildou
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?