Klacht ING Bank: Nieuwe betaalrekening nog niet zichtbaar!!!

sad Niet opgelost

Betaal rekening ING.
Beste Ing,

Op 9 oktober heb ik bij een ING kantoor in Almere buiten een nieuwe betaalrekening geopend. Ik zou binnen 5 werkdagen mijn betaalpas thuis krijgen en mijn pincode moeten ophalen. Ik had een nieuwe rekening nodig, want ik mocht mijn inkomst niet laten storten op een gezamenlijke rekening.
IK wacht nu meer dan 9 dagen , maar nog steeds niks van ING gehoord en ontvangen!
Ik heb vroeger bij ING betaalrekening geopend dit ging wel vlot en kreeg gelijk banknummer en pas mee binnen 15 minuten werk!

z.s.m mogelijk ban pasje met inlog code opsturen!!

ING Bank
    Beste B Daliri,

Het spijt me te lezen dat je nog steeds geen nieuwe rekening op naam hebt. Jammer genoeg kan ik via dit kanaal niet de juiste controle uitvoeren. Ik wil je dan ook vragen contact op te nemen met ons via een van onze andere online kanalen: privébericht op onze Facebook pagina, een privébericht via Twitter of stuur ons een Whatsapp op 06 82080499. We helpen je daar graag verder!

Vriendelijke groet,

Julita
    ING Webcare
    Awin
    Ik heb vroeger bij ING betaalrekening geopend dit ging wel vlot en kreeg gelijk banknummer en pas mee.. na 10dagen krijg ik mijn bankpas en moet ik nog 5dagen wachten v internet bankieren! wat is hier de reden voor!

Awin
bankpas na 10dagen binnen en moet ik nog 5dagen wachten voor inlog code enzo!! het is geen goeie service van ING!!

Ook een klacht indienen over ING Bank?