Klacht ING Bank: 10 euro niet naar me betaalrekening

Rj

Ik haal van mijn spaar rekening 10 euro en ik krijg het niet op mijn betaalpas, ik denk ga het nog een keer 10 euro eraf halen van me spaar rekening en het staat op mijn betaalpas. Mijn bedrag op mijn betaalpas was 11.45 +10 is 21.45 ik pin in de winkel een bedrag van 11.70 en hou 9.45 over. Maar me andere 10 euro hebben ze niet op mijn betaalpas gezet. Komen 2 mederwerkers aan de telefoon zeggen dat ik me app moet verwijderen en de andere kom dood leuk vertellen dat het er wel bij is geschreven en op dat moment flip ik hem gelijk. Ik vertrouw ING gelijk niet meer!!! Nu praten we over 10euro, maar stel je voor dat het 100 euro was? Komt de medewerker zeggen dan moet je morgen maar naar kantoor komen want het was bijna 21;00 dus ja ik wil naar huis, inplaats je naar een oplossing zoek. Ben echt boos

dat ze het gaan uitzoeken, want dit is echt niet de stand van zaken om zo met mensen om te gaan.

ING Bank
    Beste heer, mevrouw,

Goed dat je hier alert op bent, ook als het een klein bedrag is. Het gaat natuurlijk wel om geld! Heb je in Mijn ING in je transactie-overzicht gekeken van de Betaalrekening of het inderdaad niet twee keer is bijgeschreven? Is er toevallig in tussentijd geen andere afschrijving geweest?

Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je ook even op je spaarrekening kijken. Het is daar nu wel twee keer afgeschreven?

Mocht dit allemaal zo zijn, dan kun je contact opnemen via de Chat. Dit kan in Mijn ING onder het menu 'Service'. Mijn collega's kijken dan even met je mee.

^Tjitske
    Rj
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    ING Bank
    Beste Rj,

Wat raar dat het wel is afgeschreven maar niet is bijgeschreven. In dat geval kan je het beste een chat starten via service in Mijn ING. Mijn collega's kijken inhoudelijk met je mee en kunnen dit uitzoeken.

Jildou
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?