Klacht ING Bank: 10 euro niet naar me betaalrekening
Details
Klacht
Ik haal van mijn spaar rekening 10 euro en ik krijg het niet op mijn betaalpas, ik denk ga het nog een keer 10 euro eraf halen van me spaar rekening en het staat op mijn betaalpas. Mijn bedrag op mijn betaalpas was 11.45 +10 is 21.45 ik pin in de winkel een bedrag van 11.70 en hou 9.45 over. Maar me andere 10 euro hebben ze niet op mijn betaalpas gezet. Komen 2 mederwerkers aan de telefoon zeggen dat ik me app moet verwijderen en de andere kom dood leuk vertellen dat het er wel bij is geschreven en op dat moment flip ik hem gelijk. Ik vertrouw ING gelijk niet meer!!! Nu praten we over 10euro, maar stel je voor dat het 100 euro was? Komt de medewerker zeggen dan moet je morgen maar naar kantoor komen want het was bijna 21;00 dus ja ik wil naar huis, inplaats je naar een oplossing zoek. Ben echt boosGewenste oplossing
dat ze het gaan uitzoeken, want dit is echt niet de stand van zaken om zo met mensen om te gaan.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.