Klacht ING Bank: 2 keer bedrag overgeschreven van 265,65

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555866
Gebruiker
Elanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is 2 keer hetzelfde bedrag overgemaakt naar de loodgieter.
Hij beweert,dat hij het maar 1 keer heeft gekregen.

De oplossing

Zij doen niets.
Hoe krijg ik mijn geld terug?

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (🕑 ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.
    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen