Klacht ING Bank: 2 keer naar de bank geweest rekening nog niet gestopt

Klachtnummer
# 408599
Gebruiker
Hemmo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Stoppen met zakelijke rekening.

De oplossing

Ik ben 30.11.2019 en 11.12,2019 naar de bank geweest de rekening is nog actueel
zorgen dat die zakelijke rekening verdwijnt en geen kosten naar 30.11.2019

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedenavond Hemmo,

    Ik begrijp dat de opheffing van je Zakelijke Rekening nog steeds niet gelukt is. Frustrerend kan ik me voorstellen!

    Wij gaan ons best doen om jou hierbij te helpen zodat het alsnog in orde gemaakt kan worden.

    Zou jij een mail willen sturen naar Zakelijkcontact7@ing.com ter attentie van René met de mededeling dat je graag je Zakelijke Rekening wilt beeindigen.

    René is van deze situatie op de hoogte en kan jou dan hier verder mee helpen.

    Laat je weten of het gelukt is?

    Voor nu nog een fijne avond.

    Met vriendelijke groet,
    ING Webcare
    Femke
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Hemmo,

    Jouw e-mail en benodigde gegevens zijn in goed orde ontvangen.

    Je ontvangt uiterlijk morgen het beëindigingsformulier. De kosten van het teveel betaalde bedrag worden berekend en dan kan de rekening worden opgeheven.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen