Klacht ING Bank: Aanvraag studenten credit card afgewezen voor onbekende redenen
Details
Klacht
In januari 2017 ga ik 6 maanden naar Amerika voor mijn studie. 28 november ben ik naar kantoor Kinkerstraat, Amsterdam gegaan om een studenten creditcard aan te vragen. Die werd een dag later afgewezen.Online heb ik weer de aanvraag gedaan. Die werd ook afgewezen. Omdat het een automatisch bericht is ben ik terug gegaan.
Ik legde uit dat ik aan de eisen voldoe. Jullie collega is over de voorwaardes gegaan. Hij kon ook niks raars vinden. Na een uur intern bellen had hij geen antwoord op waarom ik niet aan de voorwaarden voldoe. Ook was de verantwoordelijke voor mijn aanvraag niet in het interne systeem.
Jullie collega, die jaren werkt bij deze bank kon nog steeds niks vinden. Dus is er voor de derde keer aangevraagd.
Op 2 December ben ik voor de derde keer afgewezen. Dezelfde dag heb ik telefonisch contact gehad. Ik sprak mevr. Kooistra voor 40 minuten. Zij gaf dezelfde standaard uitleg. Zij zei dat ING niks meer voor mij kan doen. Ik heb dus geen idee wat ik fout doe.
Gewenste oplossing
De rede waarom ik dus hier naar toe schrijf is om een specifiek antwoord te krijgen op de vraag waarom ik geen studenten creditcard zou mogen van ING. Want ik heb nog nooit een lening afgesloten, al gaat het mij daar niet om.Als klant van meer dan 8 jaar vind ik dat ING dat naar mij wel verantwoord is. Ik heb als kind mijn eerste rekening afgesloten en deze is uiteindelijk omgezet tot deze studenten rekening.
Het aanvragen van een creditcard is mij al voorbij maar de manier waarop ik ben behandeld door jullie zogenaamde service vind ik niet kunnen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.