Klacht ING Bank: Aanvraag van scanner ipv gebruik van TAN codes wordt sterk ontmoedigd door ING.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 366719
Gebruiker
G. Heringa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Moeizaam om een scanner te bestellen wanneer je geen gebruik wil maken van de app. Alleen via de zoekfunctie kan je er een aanvragen. Op de site zelf word je een telefoon te koop aangeboden om je alsnog te dwingen de app te gaan gebruiken. De levering van de scanner duurt 4 weken en officieel stopt het gebruik van de TAN codes per 1 juni. Het lijkt sterk op een ontmoedigingsbeleid van de ING! Verder niet al te vriendelijk personeel aan de telefoon wanneer je ze belt.

De oplossing

Een alternatieve manier van betalen makkelijk toegankelijk maken, wanneer je niet met de app wil/kan werken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Heringa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb geen antwoord op mijn vraag gekregen, maar een algemene opmerking, dat je de TAN codes langer kan blijven gebruiken. Verder vond de dame van de INGBank , die mij belde op een tijdstip dat mij niet uitkwam,het kennelijk teveel moeite om het later (zoals ik gevraagd had) nog eens proberen. Ze zou het wel schriftelijk afhandelen. ING ten voeten uit. Jammer, een gemiste kans.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen